יום שבת, 9 באפריל 2011

המלצה: Vita-Mix 5200


ה- ויטמיקס בדגם החדש  TNC 5200

בלנדר רב עוצמה שמביא בריאות למטבח שלכם
 
אני נהנה לבשל מזה שנים רבות. תמיד היה לי חשוב לשלב בין אוכל בריא לאוכל טעים. כזה שמענג את החושים, אך גם משאיר תחושה של אנרגיה ובריאות בסוף הארוחה. בשנים האחרונות אף התעמקתי בנבכי המזון החי (מזון טבעונאי, Raw food). מטבח זה מביא עימו אתגרים ביצירת טעם ומרקם מגרה ומשביע. כאשר אנו באים להכין מזון חי, כמו גם בלא מעט מזון מבושל, יש מתכונים רבים שדורשים ריסוק של הרכיבים. ניתן לעשות זאת במעבד מזון או בבלנדר. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. אולם מניסיונם של שפים רבים של מזון חי, כדי ליצור את הטעם ומרקם המיוחד צריך מכשיר שהוא חזק במיוחד. בתחום זה אין ספק שהבלנדר של ויטמיקס הוא משכמו ומעלה. דברים שאפשר לעשות בויטמיקס קשה לחקות בבלנדר אחר.

הבלנדר הזה ישנה לכם את המטבח – את השייקים הבריאים, את הגלידות, את המרקים, הרטבים, חומוס, חלבי אגוזים למיניהם ועוד.  הוא יאפשר לכם ליצור מאכלים יותר בריאים ויותר טעימים ...

עלות:

3150 ש"ח
כולל ספר מתכונים ו-DVD (באנגלית)
7
שנות אחריות
השתמשו בקופון ws1121 לקבלת משלוח חינם בשווי 45 ₪


לפרטים נוספים ולהזמנת הבלנדר

פינת המתכון
כאשר אנו באים להכין מזון בבלנדר, אין ספק שאחד המתכונים הבסיסיים של המטבח החי הינו ה"רסק הירוק" או ה"שייק הירוק" (הידוע כ Green Smoothie באנגלית). בגדול זוהי תערובת של עשבים ירוקים עם תוספות של פרי מתוק ועוד מיני הפתעות. מנה זו מאפשרת לנו לקבל מנה גדושה של עלים ירוקים – מקור מושלם לויטמינים ומינרלים רבים, כמו גם מקור מעולה לחלבון. במתכון הזה יש חופש רב, וניתן להוסיף ולהוריד רכיבים בהתאם לזמינות ולטעם שלנו. אני משתדל לזכות בשייק כזה בארוחת הבוקר. שייק טיפוסי עשוי להכיל את הרכיבים הכלליים הבאים:
  • עלים ירוקים
  • פרי
  • "יבשים"
  • אגוזים

רכיבים אלו ישתנו כאמור מפעם לפעם, אולם לרוב יראו בצורה זו:
עלים ירוקים: אלו הם הלב של השייק, ונותנים לו את ערכו הבריאותי הרב. אם אפשר – אשתדל להשתמש בעלים מלוקטים, שהם בעלי ערך תזונתי רב. ניתן להשתמש בעלים של צמחים כגון ברקן, חלמית (חוביזה), כף אווז (זן מקומי של קינואה), סרפד, שן ארי, ועוד רבים וטובים. בקיץ, כאשר צמחי הבר נעלמים, אשתמש בעלים של תרד, ארוגולה ושאר עלי בייבי, חסה, ועוד – כיד השפע בחנות או בגינה הביתית.
פרי: ניתן להשתמש בבננה, פסיפלורה, תפוח, תפוז, פפיה, אגס ועוד.
יבשים: שבולת שועל (רצוי גסה, שעברה מינימום עיבוד), זרעי צ'יה, חמוציות, גוג'י, תמרים (חתוכים וללא הגרעין). את אלה אשרה ללילה כך שבבוקר הם יהיו מוכנים. ממש לפני ההכנה אטחון כף זרעי פשתן (במטחנת קפה) ואוסיף לתערובת.
אגוזים: יכולים להכיל חמניות, זרעי דלעת, אגוזי מלך, שקדים, פקאנים. גם אותם אשרה ללילה, בקערה נפרדת, ואסנן את המים לפני ההכנה.
   
את כל הרכיבים מכניסים לבלנדר, מוסיפים ככוס מים (אפשר להוסיף יותר, תלוי בסמיכות המתבקשת) ואולי גם כף טחינה. מערבבים עד שהשייק נהיה אחיד. זה אולי נשמע קצת מסובך, אך התהליך כולו לוקח פחות מ 5 דקות.
להתבונן, להריח, למזוג לכוסות ולשתות. ובעיקר להנות מהטעם המופלא ולהתמלא באנרגיה לקראת היום החדש.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה יש בדגם החדש שאין בישן?

נעמה

Danny Wolfstein אמר/ה...

לפי פרסומי החברה הדגם החדש כולל מנוע חדש, מכסה חדש ועיצוב חדש.
לפרטים יותר מדוייקים על הויטמיקס והשימושים בו באופן כללי ממליץ לפנות לאתר החברה: www.vitamix.com וכן לאתר המעוצב של היבואן (מופיע גם היפרלינק בפוסט): www.newhorizon.co.il
בהצלחה
דני

אנונימי אמר/ה...

מכסה חדש מכירה :-) קצת מעצבן לפתוח אותו.
קניתי לפני חודשים ספורים, כנראה שזה החדש.

נעמה